https://www.noworoczne.pl/uk/wp-content/uploads/2013/01/teaser_thumbnail.jpg
Komunikat prasowy Baw się, smakuj, błyszcz! 10.01.2013 11:10 Nestlé Polska S.A. ?Błyszczeć?- to noworoczne postanowienie niejednej kobiety. Teraz, biorąc udział w loterii audiotekstowej zorganizowanej dla wafli marki PRINCESSA, to zdecydowanie łatwiejszy do osiągnięcia cel. Codziennie, przez 5 miesięcy, do wygrania błyszczyki L?Oreal, które sprawią, że ponad 45 000 pań zabłyśnie w tym roku nowym blaskiem z ulubionym gadżetem. W ramach ww. loterii w okresie od 2 stycznia do 1 czerwca 2013 roku ? to aż 22 tygodnie – odbędzie się ponad 150 losowań, w których codzienna pula nagród do wygrania to 300 błyszczyków do ust ?Glam Shine? znanej i renomowanej firmy L?Oreal. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy w okresie od 1 stycznia do 31 maja 2013r. kupić co najmniej jeden wafelek marki PRINCESSA w dowolnym dostępnym smaku lub formacie, w promocyjnych opakowaniach (oznaczonych informacją o loterii), zachować dowód zakupu i zgłosić swój udział w loterii wysyłając SMS ze słowem ?PRINCESSA? i z kodem umieszczonym wewnątrz opakowania na numer70150 w następującym formacie Princessa.Kod (koszt SMS to 0,50 zł netto, 0,62 zł + VAT) albo bezpłatnie rejestrując kod z nabytego produktu na stronie www.smakujblyszcz.pl. Każdy może zwiększyć swoją szansę na wygraną, biorąc udział w loterii więcej niż jeden raz, pod warunkiem jednak, że każde kolejne zgłoszenie będzie poprzedzone zakupieniem kolejnego produktu. Warunki loterii określa Regulamin loterii, dostępny jest na stronie internetowej www.smakujblyszcz.pl. Odbiór nagród z zachowanym oryginalnym opakowaniem i oryginalnym dowodem zakupu będzie możliwy w punktach Kolporterna terenie całego kraju. Loteria zarówno pod względem mechanizmu, jak i grafiki została przygotowana przez agencję reklamową Havas Engage Warsaw Sp. z o.o. (wcześniej Euro RSCG 4D Sp. z o.o.). Loteria będzie wspierana reklamą telewizyjną przygotowaną przez Havas Engage, uzupełnioną kampanią w internecie oraz emisjami prasowymi. Za zakup mediów oraz kształt kampanii promocyjnej odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o.. W sklepach loteria będzie wsparta materiałami POS: ulotkami, wobblerami, plakatami, owijkami paletowymi i toperami. W punktach sprzedaży pojawią się również zatowarowane ćwierćpaletki i 1/8 palety. Kontakt dla mediów: Agnieszka Piskała Specjalista ds. Brand PR, Nestlé Polska S.A. [email protected]. 22 607 26 34 Ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa