Ubrania i przybory szkolne? Już nie – Polacy stawiają na tech-wyprawki szkolne• Na komputery i gadżety elektroniczne do wyprawki szkolnej w tym roku Polacy wydadzą co trzecią złotówkę – to tyle samo, co na podręczniki
Kaprysy jesienno-zimowej aury, jak błoto czy chlapa, już dają nam się we znaki. W tym okresie utrzymanie czystości podłóg w mieszkaniu jest niezwykle trudne. Szczególnie problematyczne są powierzchnie znajdujące się blisko d
Informacja prasowaWarszawa, 17 września 2019 r.Spotkania prozdrowotne czy pokazy handlowe – o wprowadzaniu nas w błądSpecjalne zaproszenia na badania lekarskie, które finalnie okazują się handlową prezentacjąsą częstą
Informacja prasowaŁódź, 26 września 2019 Dzień Chłopaka tuż tuż – zamiast głupot daj mu stylJuż w poniedziałek, 30 września Dzień Chłopaka. Mimo, że nie jest to święto tak znane i często obchodzone jak Dzień Ko
Czysty zysk dla zdrowia– 3 zasady clean eating na wiosnęWiosna to idealny czas, aby zadbać o siebie, zaczynając od sposobu odżywiania. Wbrew pozorom nie musi to oznaczać przejścia na kolejną modną, restrykcyjną dietę elim
Wyzwanie na ciepłe dni: 4 patenty na wodę.Wyrabiamy w dziecku zdrowy nawyk picia wody i nie dopuszczamydo odwodnienia.Eksperci i rodzice od lat są zgodni: woda to najlepszy i najzdrowszy napój dla dzieci. Odpowiednio nawadnia, g
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Warszawa, 17 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa e-Pity – sprawdź czy to bezpieczneNieubłaganie zbliża się termin składania corocznych zeznań podatkowych. Warto jednak zrobić to wcześniej, zwłaszcza że dokumenty potrzebne
Informacja prasowa,Warszawa 31 stycznia 2018r.Jakość powietrza w Polsce pozostawia wiele do życzenia, stąd niechlubny tytuł europejskiego rekordzisty w zanieczyszczeniu pyłami. Co ciekawe, największymi trucicielami powietrza n
Informacja prasowaWarszawa, 04 czerwca 2019 r.Według badań Bakalland aż 85 proc. Polaków zwraca uwagę na jakość produktów spożywczych. To najważniejszy czynnik wpływający na decyzje zakupowe konsumentów w naszym kraju.