Informacja prasowaWarszawa, 17.07.2018r.Raporty Unii Europejskiej dotyczące strat żywności wskazują, że wynoszą one ponad 173 kg rocznie w przeliczeniu na mieszkańca. Za część z nich odpowiedzialna jest branża transportowa
Warszawa, 23.12.2020 r.Fafernuchy najdziwniejszą nazwą lokalnej potrawy – tak uznała ponad połowa respondentów badania „Polacy i kuchnia regionalna”. Tradycyjna kuchnia polska przeżywa odrodzenie – aż 85% Polaków lubi
Informacja prasowaWarszawa, 24 września 2019 r.Gdy w pierwsze dni września uczniowie wracali do szkół, niektórzy studenci dopiero wybierali się na swoje wakacje. Jednak i na nich przyszła pora – za pasem październik, a wraz
Istnieje potwierdzony przez naukowców związek pomiędzy postrzeganym kolorem, a wzrostem apetytu. Nic dziwnego więc, że w przypadku produktów spożywczych istotne są nie tylko walory smakowe, ale i estetyczne. Obecność barwnik�
Informacja prasowa – Hochland PolskaPaździernik 2019Meksykańska fiesta!Poznaj przepis na kolorowe tacosy z serem Burger&ToastJesienna aura za oknem zaostrza nasz apetyt na dania, które rozgrzeją nas po długim, chłodnym
Zimowe dni, zwłaszcza jeśli za oknem jawią się nie jako bajkowe, śnieżne widoki, a kwintesencja szaro-burej jesieni, wymagają odpowiedniej i najlepiej smakowitej oprawy. Do lata jeszcze daleko, zatem dlaczego by nie pozwolić so
Warszawa, 16 września 2019Informacja prasowaWyzwanie Podnieś5 – dołącz do akcji!Pięć to cyfra, do której bez względu na dziedzinę życia lubimy się odnosić: „reguła 5 sekund”, „metoda 5 kroków” czy „5 zasad
Koniec roku 2019 i początek 2020 roku to dla marki SMSL bardzo udany okres. Począwszy od niedawno opisywanego modelu SMSL M500, którym zainteresowanie przeszło wszelkie oczekiwania, po nowości jakie właśnie trafiły do sprzedaż
POPCORN HELIO NATURA BEZ TŁUSZCZU, SOLI I CUKRUSmaczna & zdrowa przekąska do chrupania przed TVDomowe kino? Sportowe emocje? A może po prostu ulubiony serial? Jeśli macie w planach wieczorny seans przed tv czy filmowy weeken
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw