Informacja prasowaWarszawa, 17 września 2019 r.Spotkania prozdrowotne czy pokazy handlowe – o wprowadzaniu nas w błądSpecjalne zaproszenia na badania lekarskie, które finalnie okazują się handlową prezentacjąsą częstą
Wrocław, 18.05.2018INFORMACJA PRASOWAZdrowy smak natury:Aromatyczne placuszki z cukinii i komosy ryżowej z hummusem Do przygotowania dania wykorzystaj Hummus klasyczny Well Well.Komosa ryżowa nie bez powodu zyskuje na popularno
Aromatyczne kotleciki z kaszą jaglaną i pastą sezamową – bez jaj i bułki tartej – dla dorosłych i dzieci już po 12 miesiącu! Poniżej przepis na pyszne kotleciki, w których rozsmakują się zarówno dorośli jak i dzi
Słodycze, alkohol, drobna elektronika – jakie prezenty rozdają pracodawcy na święta?Przedsiębiorcy w okresie świątecznym często decydują się na zorganizowanie specjalnych upominków dla dzieci ich pracowników, samych prac
Patrząc na obecny wysyp mód żywieniowych i popularność superfoods, sprowadzanych z najdalszych części globu, chciałoby się rzec: cudze chwalicie, swego nie znacie! O ile w próbowaniu kuchni świata nie ma nic złego, warto cz
Informacja prasowaWarszawa, 5 kwietnia 2018 r.Wiosną nie tylko natura budzi się do życia. Także nasz organizm po zimie musi doładować akumulatory i potrzebuje dodatkowej porcji energii i witamin. Dlatego świeże wiosenne warzy
Informacja prasowaPoznań, 14 sierpnia 2018 r.Spotkanie we dwoje przy… herbacie – przepisy na herbatę dla niej i dla niegoPlanujesz romantyczną kolację, ale nie wiesz w jaki sposób zaskoczyć swojego partnera? Na dobry pocz�
Informacja prasowaPoznań, 14 lutego 2018 r.Wraz z początkiem nowego roku wiele osób rozpoczęło pracę nad swoją sylwetką, stawiając na ćwiczenia na siłowni oraz zdrową dietę. Czy, aby wyglądać dobrze musimy rezygnować
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw