Wiadomości branżowe

LogosTour w kolonialnym stylu

LogosTour w kolonialnym stylu
04.02.2011 Komunikat prasowy LogosTour w kolonialnym stylu 04.02.2011 02:52 LogosTour Biuro Turystyki ZNP LogosTour, polski lider wyjazdów egzotycznych, odnawia swój wizerunek. Zmiany obejmują ofertę, promocję

04.02.2011

Komunikat prasowy LogosTour w kolonialnym stylu 04.02.2011 02:52 LogosTour Biuro Turystyki ZNP LogosTour, polski lider wyjazdów egzotycznych, odnawia swój wizerunek. Zmiany obejmują ofertę, promocję i marketing, a także wygląd placówek oraz trzygwiazdkowego hotelu Logos w Krakowie. Relaunch marki jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów. LogosTour od lat proponuje Podróże na 7 kontynentów, zawsze kierując się dbałością o najwyższą jakość i troską o satysfakcję klientów. Turyści LogosTour to prawdziwi globtroterzy, osoby które wiele już widziały i doświadczyły. Z biegiem lat rosną ich oczekiwania wobec oferty i obsługi. Przybywa także klientów najbogatszych, o wysokich, bardzo wysublimowanych oczekiwaniach. ?Kto nie idzie do przodu, ten się cofa, mówi przysłowie, więc my ciągle poszukujemy i proponujemy coś nowego? – mówi Teresa Górecka, prezes LogosTour ? ?W tym roku postanowiliśmy nie poprzestać na rozszerzania kierunków i dokładaniu atrakcji na naszych wycieczkach, ale przygotować coś zupełnie nowego. Odmienić wizerunek naszych biur oraz stworzyć dodatkową ofertę dla najbardziej wymagających klientów, chcących połączyć poznawanie świata z najwyższym standardem podróżowania i wypoczynku?. W ramach nowego wizerunku, metamorfozę przeszedł trzygwiazdkowy hotel Logos w Krakowie. Przemianie uległ wystrój, hotelowe akcesoria i materiały reklamowe, ale także oferta hotelu. Pojawiły się nowe promocje i atrakcyjne oferty ? ?Romantyczny weekend dla dwojga?, ?Sylwestrowa Noc?, oferta ?Dla Rodzin z Dziećmi? i wiele innych. Zmieniły się także wygląd, charakter i menu restauracji, zatrudniono nowego dyrektora i szefa kuchni. Zmiany wprowadzono także w placówkach w: Olsztynie, Krakowie, Wrocławiu i Białymstoku. W Białymstoku otwarto nowe, zgodne z odmienioną koncepcją, biuro sprzedaży. Przygotowywane jest odnowienie wizerunku pozostałych oddziałów. W efekcie wszystkie placówki będą posiadały spójny, bardzo starannie wykończony wystrój: funkcjonalny, elegancki, nawiązujący do podróży i egzotyki. Naturalne kolory, kolonialne meble i oryginalne rękodzieła z dalekich krajów tworzą niepowtarzalną, globtroterską atmosferę. Sprawiają, że tuż po przekroczeniu progu biur LogosTour, klienci wchodzą w świat podróży i mają przedsmak dalekich wypraw. Zapowiedź wspaniałej, egzotycznej przygody turyści będą mieli także gdy wezmą do rąk najnowszy katalog egzotyczny LogosTour. Przygotowany pieczołowicie i z dużą dozą artyzmu, stanowi bardzo ważny element wizerunku biura. Piękne fotografie, staranne opisy, znakomita grafika, najlepszy papier są znakomita oprawą dla wyjątkowych wyjazdów z LogosTour. Odpowiedzią na wyższe oczekiwania klientów jest także dodatkowa nowa oferta turystyczna biura. W 2011 roku LogosTour wprowadza niezwykle innowacyjną i prestiżową kategorię ? ?Podróże dla konesera?. To klasa premium wśród propozycji podróżniczych. Głównymi wartościami tej oferty są jakość i ekskluzywny charakter na miarę wymagań prawdziwego konesera. Klientami tego segmentu wyjazdów są osoby z grupy VIP, oczekujące najwyższej jakości. Oferta zawiera niezwykle bogaty program oraz najwyższy komfort, obfituje w wiele elitarnych atrakcji. W katalogu na sezon 2011 w tej kategorii znalazły się m.in.: USA – Nowy Jork, wycieczka, która poza zwiedzaniem najpopularniejszych zabytków przewiduje prawdziwe perełki rozrywki z najwyższej półki, m.in.: musical na Broadwayu, koncert w Metropolitan Opera, wieczór baletowy w Lincoln Center czy rejs rzeką Hudson w świetle zapalających się neonów, podróż do Japonii ? gdzie odwiedza się teatr Kabuki, jeździ ekspresem Shinkansen, ogląda zawody Sumo, zażywa relaksującej kąpieli w gorących źródłach czy nocuje w klasztorze buddyjskim.

A to już wiesz?  Ruszają zapisy do Biegu Ulicą Piotrkowską Rossmann Run

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy