Wiadomości branżowe

Pomysł na? noworoczne porządki. Od listopada 2010 do końca stycznia 2011 WINIARY odświeża linię produktów

https://www.noworoczne.pl/uk/wp-content/uploads/2011/01/teaser_thumbnail2.jpg Komunikat prasowy Pomysł na? noworoczne porządki. Od listopada 2010 do końca stycznia 2011 WINIARY odświeża linię produktów 13.01.2011 14:12 Winiary Po serii rodzinnych, grudniowych

https://www.noworoczne.pl/uk/wp-content/uploads/2011/01/teaser_thumbnail2.jpg

Komunikat prasowy Pomysł na? noworoczne porządki. Od listopada 2010 do końca stycznia 2011 WINIARY odświeża linię produktów 13.01.2011 14:12 Winiary Po serii rodzinnych, grudniowych spotkań i sylwestrowych uroczystości przychodzi czas na porządki. Trzeba schować świąteczne ozdoby, oddać do prania eleganckie kreacje, zagospodarować w kuchni niewykorzystane smakołyki i poukładać noworoczne postanowienia. Podobny plan na porządki ma też marka WINIARY, która do końca stycznia 2011 odświeża swoją największą linię produktów ? Pomysł na… Zmiany będą wprowadzone na trzech polach: receptura, opakowanie oraz segmentacja. Pomysły na? to jedna z najprężniej rozwijających się kategorii kulinarnych. Każdego roku odnotowywany jest jej wzrost, przy czym miał on również miejsce właśnie w mijającym, 2010 r. Spowodowały go między innymi aktywności marki WINIARY, która wprowadziła aż 9 nowości, zwiększając tym samym portfolio swoich produktów. Chcemy dalej być głównym motorem rozwoju kategorii oraz liderem innowacji ? a to wymaga ciągłego przypatrywania się potrzebom konsumentów, ciągłej pracy nad produktami, ciągłych innowacji ? powiedziała Agata Balcerowska, Product Group Manager marki WINIARY. Receptura Zmiany i porządki najlepiej zaczynać od środka. W tradycyjnych Pomysłach na? ulepszono smaki, poprawiono konsystencję, a także usunięto z nich dodatek glutaminianu sodu, konserwanty i barwniki. Opakowanie Nowe receptury wymagają ulepszonej oprawy. Marka WINIARY odświeżyła opakowania Pomysłów na? ? od nowa stworzono grafikę każdego z nich, dodano nowe elementy informacyjne oraz zmieniono materiał opakowań na lepszy jakościowo. Segmentacja Stale rozszerzające się portfolio Pomysłów na? wymagało uporządkowania. W celu ułatwienia orientacji przy półce wszystkie 17 produktów tradycyjnej serii podzielono na 6 segmentów kulinarnych, dopasowanych do potrzeb konsumentów. Nowa segmentacja Pomysłów na? dzieli produkty według następujących działów: 1) Ulubione zapiekanki WINIARY Pomysł na? Zapiekankę makaronową z serem, Zapiekankę makaronową z szynką, Zapiekankę ziemniaczaną z mięsem mielonym, Zapiekankę ziemniaczaną z kiełbasą i cebulką. 2) Klasyka z pomysłem WINIARY Pomysł na? Kotlety mielone, Pulpeciki w sosie śmietanowo-pomidorowym, Gulasz, Gołąbki inaczej, Jeżyki z ryżem i marchewką, Roladki schabowe w sosie serowym, Roladki schabowe w sosie pomidorowym. 3) Pyszności z patelni WINIARY Pomysł na? Kurczak z pieczarkami, Kurczak w sosie śmietanowo-ziołowym, Kurczak po chińsku. 4) Moje makarony WINIARY Pomysł na? Spaghetti po Bolońsku, Spaghetti Napoli. 5) Smacznie i zdrowo WINIARY Pomysł na? Ryba w sosie śmietanowo-koperkowym. 6) Dania jednogarnkowe WINIARY Pomysł na? Chłopski garnek, Boloński garnek. Cena każdego z produktów serii tradycyjnej pozostała bez zmian i wynosi 2,60 zł. * * * WINIARY to marka, która od 70-ciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na?, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie ? w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek.

A to już wiesz?  Pudliszkowe pomidory oraz kukurydza na Targach Śniadaniowych w całej Polsce

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy